VOORWAARDEN
Behang is een maatwerk product.
Zodra je behang besteld wordt het vers voor je geproduceerd. Jouw bestelling zal altijd in 1 batch worden geproduceerd zodat je zeker weet dat de kleuren in je behangstroken niet zullen afwijken.
Retourneren van ons behang kan daarom alleen mits aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
– Het product bevat een aantoonbare productiefout (zie hieronder) zonder toedoen van jezelf.
– Het product is niet voorzien van lijm, afgesneden of opgehangen geweest.
– Het retourneren kan tot max 14 dagen na ontvangst van het product
Een aantoonbare productiefout kan zijn:
- scheur (niet door toedoen klant en klant kan dit aantonen);
- afwijking van de standaard afmeting in lengte of breedte;
- afwijking in kleur tussen stroken;
- afwijking in het design (komt niet overeen met aangeleverd design of besteld design door klant);
- afwijking in het design (patroon sluit niet aan);
Voldoe je aan de voorwaarden om te kunnen retourneren? Volg dan onderstaande stappen.
STAPPEN OM TE RETOURNEREN
1. Stuur ons een bericht via Whatsapp of de mail met daarin een foto van de aantoonbare productiefout.
2. Wij zullen deze aanvraag bekijken en beoordelen. Bij akkoord ontvang je een PostNL retourlabel van ons. Bij gebruik van dit label betaal je niks voor de retourzending.
3. Stop de behangrollen opgerold terug in de/ een doos.
4. Plak het retourlabel op de doos. Noteer ook eigen adres en ordernummer op de verpakking.
5. Lever het pakketje af bij een PostNL pakketpunt naar keuze. Hier vind je alle pakketpunten bij jou in de buurt.
6. Je zal binnen 10 werkdagen nadat wij het product retour hebben ontvangen een nieuw product van ons ontvangen.